Parochiecafé

Sinds een paar jaar wordt de ontmoetingsruimte van ons parochiecentrum uitgebaat door Gompelse vrijwilligers, waarvoor we heel dankbaar zijn.
Iedere zondagmiddag en vrijdagavond kan men er terecht om er iets te komen drinken, een babbeltje te slaan of gewoon gezellig samen te zijn .

Op zondagmiddag kan je er terecht van 10.30u tot 13.30u
En onze cafébazen leggen je wel degelijk in de watten !

Op vrijdagavond kan je er terecht van 19.00u tot 01.00u in de Gompel-Baar maar op de derde vrijdag van elke maand ( behalve schoolvakanties ) hebben we een ‘specialleke’, namelijk onze ‘derde vrijdagen‘.
In samenwerking met Divoge vindt er dan een knutsel- en speelcafé plaats.
Dit start om 19.00u en wordt afgerond om 20.30u.
Er zijn telkens 2 knutselactiviteiten en 1 kookactiviteit.
Ook mama’s, papa’s en grootouders zijn welkom om mee te knutselen of om een gezelschapsspel te spelen.
€ 3 inkom ( alle materialen inbegrepen)

Er is ook een ‘sjotterkestafel’ aanwezig en af en toe wordt er in de grote zaal ook een gezinsfilm vertoont voor kleine èn grote kinderen. Deze begint dan om 20.15u en eindigt rond 22.00u.

Contactpersoon : Magda Lommelen
0494/134265 of magda.lommelen@skynet.be